Brev:
Storsøster
3. september 2008
Alder:
21 mdr.
Storsøster
Hej Helen
Det forholder sig således, at Viktoria skal være storesøster til januar.
Nu er vi som forældre meget i tvivl, om hvornår hun er stor nok til at få det at vide. Og hvordan forklarer vi det, så hun forstår det? Hun er nu 21 mdr. gammel og vil være 2 år og 2 måneder ved den nye babys ankomst.
Venligst
Joan