Brev:
Mælkebehov, forstår når man peger mv.
29. august 2008
Alder:
11 mdr.
Mælkebehov, forstår når man peger mv.
Hej Helen,
Arthur bliver 1 år næste uge, og jeg har lige et par spørgsmål til hans udvikling. Han er sund, glad og rask.. Vejer ca 10 kg og er ca 80 cm lang, tror jeg.
Han bliver stadig ammet et par gange dagligt - hvor meget mælk/ mælkeprodukter skal han have nu - og efter når jeg holder op med at amme?
Hvornår kan man forvente han forstår hvad det betyder når man peger på noget? Jeg har læst at det kan være tegn på autisme når børn ikke peger, og ikke forstår hvad det vil sige at pege..
Arthurs far og jeg er ved at gå fra hinanden. Hvornår er han klar til at sove hos sin far? Han er vandt til at blive puttet af os begge - men altid hjemme hos sig selv, dvs mig.. Og han er vandt til at det er mig der tager sig af ham når han vågner om natten. Det gør han stadig næsten hver nat.
På forhånd tak for de gode råd :)
Venlig hilsen A