Brev:
Menstruationen udebliver
26. august 2008
Alder:
6 mdr.
Menstruationen udebliver
Kære Helen
Jeg har læst mig frem til at menstruationen kommer igen senest når du stopper med at amme.
Jeg har trappet ned på amningen over nogle uger og for lidt under 3 uger siden ammede jeg for sidste gang (han gider simpelthen ikke brystet længere) - mit spørgsmål er: Hvor længe efter ammestop plejer menstruationen at komme igen?
og nej, jeg er ikke gravid igen. Har checket