At sove selv og vælge sutteflaske af glas?

25. august 2008

Kategori:
Alder:
2 mdr.

At sove selv og vælge sutteflaske af glas?

Hej Helen....

Smiler, tak for dine gode råd. Nu har jeg en tilfreds baby ... stort set ..hi hi

Jeg har endnu et spørgsmål, Oliver er jo kun 9 uger og vi har liften inde i stuen i barnevognen om aften.. men vi ser fjernsyn med lav lyd og har alt lys slukket og så har han ligget og sovet der indtil vi gik i seng.. kan vi begynde og sætte liften ind i soveværelset så han får rigtig ro til at sove alene...?

Min mand og jeg snakker næsten ikke sammen inde i stuen når han sover da vi ikke vil vække ...

Annonce

... ham... han er nemlig temmelig meget nysgerig og vågner op hvis vi snakker - hi hi når han er i det stadie med de rullende øjne......

- Og et andet spørgsmål han får jo mme og jeg bruger glas sutteflasker for på apoteket sage de at det var bedst for der var ikke talater i..

Er det ikke ligemeget.. de er nemlig temmelig tunge...hvad siger du....

- og kan jeg bruge lidt mme til sove tår, hvis jeg ikke lige har malket ud ..

Tak for dine rigtig gode råd, godt vi unge mødre har dig...

Kærlig hilsen Tanja

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

16. marts 2024 | Amning | 1 mdr.

Væskebehov under amning

Kære Helen Vores lille dreng er nu 5 uger gammel, og jeg synes det går...

7. januar 2024 | Kost og ernæring | 2 mdr.

Flaskegivning liggende

Hej Helen Rigtig godt nytår til dig og din familie! Nu er det blevet min tur...

Annonce

Viden om børn:

Rød numse

De fleste børn får ind imellem en rød numse fordi urin og afføring irriterer huden. Nogle børn mere end andre.

For at forebygge rød numse, er det vigtigt at skifte bleen tit og brug af salver og cremer bør altid holdes på et minimum. Lad barnets hud lufttørre og brug kun mild sæbe, når der er afføring ellers vil rent vand de fleste gange være nok.

Tør numsen grundigt også i folderne og brug f.eks. en føntørrer til at lufttørre huden med, men pas på den ikke bliver...

Læs mere i Babylex

Fed creme til børneeksem

Har dit barn børneeksem, er det vigtigt med en god hudpleje - og fedtcremer med en høj fedtprocent forebygger hudeksem. Hudpleje er vigtigt året rundt, men især i vinterperioden, hvor den kolde luft udtørrer huden ekstra meget, er det ekstra vigtigt med en god creme.

Til både behandling og forebyggelse af børneeksem, er det vigtigt at vælge fed creme fremfor lotion. En lotion indeholder meget vand og fordamper derfor hurtigt fra huden, og giver derfor ikke huden den nødvendige...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og sygdom, som giver dig ro og overblik, når dit barn har det dårligt.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen.

Jeg vil lige sige mange tak for dit gode og præcise svar på mit spørgsmål om "Afbrudt søvn efter dagplejestart". Jeg fik lige præcis den vejledning, jeg manglede. Så tusind tak og fortsat god dag.

Kærlig hilsen
Victors stolte mor.