Brev:
At sove selv og vælge sutteflaske af glas?
25. august 2008
Alder:
2 mdr.
At sove selv og vælge sutteflaske af glas?
Hej Helen....
Smiler, tak for dine gode råd. Nu har jeg en tilfreds baby ... stort set ..hi hi
Jeg har endnu et spørgsmål, Oliver er jo kun 9 uger og vi har liften inde i stuen i barnevognen om aften.. men vi ser fjernsyn med lav lyd og har alt lys slukket og så har han ligget og sovet der indtil vi gik i seng.. kan vi begynde og sætte liften ind i soveværelset så han får rigtig ro til at sove alene...?
Min mand og jeg snakker næsten ikke sammen inde i stuen når han sover da vi ikke vil vække ham... han er nemlig temmelig meget nysgerig og vågner op hvis vi snakker - hi hi når han er i det stadie med de rullende øjne......
- Og et andet spørgsmål han får jo mme og jeg bruger glas sutteflasker for på apoteket sage de at det var bedst for der var ikke talater i..
Er det ikke ligemeget.. de er nemlig temmelig tunge...hvad siger du....
- og kan jeg bruge lidt mme til sove tår, hvis jeg ikke lige har malket ud ..
Tak for dine rigtig gode råd, godt vi unge mødre har dig...
Kærlig hilsen Tanja