Brev:
Skemad, badning efter mad og på tur
19. august 2008
Alder:
10 mdr.
Skemad, badning efter mad og på tur
Hej Helen.
Tak for dine gode råd. Jeg har forsøgt at følge den plan du sendte og hun sov faktisk hele natten og vågnede ved halv 6 tiden og skulle ha mad.
Så det hjælper på det. :-0
Men nu har jeg så lige nogle spørgsmål til som jeg kom i tanker om.
Hun er begyndt at lave en mærkelig bevægelse som er lidt svært at beskrive. Men hun gør det når jeg ammer hende, når hun sidder i sin højstol og hos os og når jeg har hende op og bøvse, hun rokker frem og tilbage med overkroppen, ligsom skyder maven frem og tilbage. Hun gør det også lidt når jeg ligger hende på maven. Men der sker så ikke rigtig noget når hun bliver lagt på maven.
Men hvad kan det være for en bevægelse hun laver?
Og så tænkte jeg også på at nu hvor hun har spist sin aftensmad, hvor lang tid må der så gå før hun må komme i bad?
Vi skal en tur til Jylland hvor vi skal ud og sejle nu her den første uge i September, og det er første gang vi skal ha Emma med. Vi skal over og besøge min mands mormor. Men nu tænkte jeg såden med mad og såden. Hvordan gør vi det? Hvis der er børnemad på færgen, kan man så godt gi hende lidt af det? Hvis man tager børnemad på glas med, kan det så godt holde sig? Det er kun en én dags tur i nogle timer.
Det var bare lige de spørgsmål jeg havde.
Glæder mig til at høre far dig.
Mange hilsner fra Dorte