Brev:
Madpakke, tænder og sut
17. august 2008
Alder:
11 mdr.
Madpakke, tænder og sut
Kære Helen
Sofia er blevet godt 11 måneder og startede i vuggestue for et par måneder siden. Det går rigtig godt. Til daglig får de mad i vuggestuen, men pga køkkendamens ferie skal hun selv have madpakke med i 14 dage. Det skal være noget, hun kan spise koldt. Hun har spist rugbrød i lang tid, men er pludselig ikke særlig interesseret i det, ellers ville det jo være oplagt at have det med i madpakken. Har du nogle forslag til, hvad vi kan give hende med? Vi kan som regel godt få noget rugbrød i hende herhjemme, men vi har jo også mere tid, end de har i vuggestuen.
Hun har indtil videre fået de 4 forreste tænder. Skal vi være specielt opmærksomme på, hvilken slags sut hun bruger, nu hvor tænderne er der? Hun bruger som regel kun sut, når hun skal sove, og hvis hun er ked af det.
Hun er endnu ikke begyndt at kravle og prøver heller ikke at komme op på alle fire, når hun ligger på maven. Hun er dog meget mobil, når hun sidder og flytter sig meget omkring siddende. Hun står godt, når hun har fat i noget (fx kanten af et bord), men rejser sig ikke op af sig selv. Men det kommer vel altsammen, når hun er parat til det?
Endnu engang tusind tak for en super brevkasse!
Mange hilsner fra
Malene