Brev:
Portionsstørrelse og autostol
15. august 2008
Alder:
4 mdr.
Portionsstørrelse og autostol
Hej Helen
Det går rigtig fint med grødspisningen og om en lille uges tid vil vi introducere grøntsagsmos for vores dreng om aftenen. Hvor meget skal han have af grøntsagsmosen og når han nu kan spise en dl. grød til middagsmad skal han så bare blive ved med at have det eller skal det øges yderligere?
Mht. autostol hvornår er det at han skal have en ny en lige nu er han bagudvendt, skal han også være det i den næste?
Hilsen Linda