Brev:
Skilsmissebørn - 3 år, 6 mdr.
14. august 2008
Alder:
3 år, 6 mdr.
Skilsmissebørn - 3 år, 6 mdr.
Hej Helen...
Min mand og jeg har kendt hinanden i 11 år, sammen har vi 2 skønne unger, en dreng på 3 1/2 år og en pige 1 år.
Desværre har min mand og jeg været meget uvenner det sidste stykke tid, tja faktisk det sidste år..
Min mand er ikke så god til at hjælpe mig, og aflaste mig i forhold til børnene. Han render rundt ude eller i værkstedet, mens jeg står med to vrøvlede unger og laver aftensmad osv... Når vi diskutere det bliver vi uvenner.. Det er ikke altid, at vores skænderier er foregået helt stille.. :0(
Jeg bekymre mig meget i forhold til min søn, hvor meget får sådan en lille størrelse med?? og hvad tænker han om det hele..
Stemningen er jo tit anspændt her. Og jeg har ikke så megt overskud, da jeg tit er ked af det.
Det hele toppede så i sommerferien, hvor min mand tog fat i min arm, og slog mig. Ikke hårdt, og jeg led heller ikke vildt overlast, men børnene så det. Det ligner bestemt ikke min mand, men han var gal, fordi jeg sagde jeg ville gå fra ham.
Min søn er blevet meget stille synes jeg. Og utrolig bange for at jeg kører uden ham..
Stemningen er dog blevet bedre igen, min mand prøver at gøre alt for at jeg skal skifte mening. Jeg ved bare ikke om jeg tør stole på ham igen. Kan slet ikke holde ud, hvis børnene igen skal være vidne til vores skænderier.. For dem har vi haft mange af.
Har min søn taget skade af det han har set??
Min mand siger at jeg er egoistisk hvis jeg flytter. Nogle jeg kender siger at det blir alt for hårdt for mig, at være alene med to små børn..
Hvad er bedst for børnene.. Kan min søn overhovedet finde hoved og hale i noget hvis vi flytter fra hans far??
Jeg vil kun det aller bedste for mine børn, de kommer i aller aller første række..
Håber du kan finde ud af dette brev, jeg har bare så mange tanker.
Venlig hilsen "den frustrerede"