Brev:
Spise selv, autostol, dyne
14. august 2008
Alder:
10 mdr.
Spise selv, autostol, dyne
Kære Helen,
Jeg har skrevet før og nu dukker der lige et par ting op som jeg er lidt i tvivl om og håber du kan hjælpe, måske lidt fjollet men prøver alligevel.
Mine drenge er 10 mdr. og hvordan skal vi starte med at lade dem spise selv, de sidder og spiser hapser med hænderne og det kommer de nok ved med et stykke tid endnu men hvornår skal de have en ske/gaffel i hånden (andet end at lege med den) vil bare ikke at det er for tidligt. Er det noget de kommer til at gøre i vuggestuen? De spiser ellers alt de får serveret, mon det ændre sig?
De har siddet i en autostol siden de blev født og tænker hvornår skal man skifte en autostol ud med en til lidt større børn. De sidder selv, møver, og rejser sig nu. Den lille baby pude har vi taget ud.
De sover stadig med en baby dyne er det på tide at skifte den ud med en junior dyne (lyder bare så stor) :-) De kan godt bruge baby lidt endnu de ruller alligevel bare rundt i sengen.
Den ene af drengene har en mani til at skrige helt vildt, ikke græde, bare skrige når vi spiser eller han skal vente på at blive skiftede det virker som han bare vil have sin vilje eller måske hans måde at sige halløj jeg er her også, hvordan og hvornår skal man prøve at holde det hidsig temperament lidt nede så de ikke bare mener at det at skrige giver mig det jeg vil have.
Mange tak for hjælpen Helen