Brev:
Hoppegynge, prutter mm
12. august 2008
Alder:
5 mdr.
Hoppegynge, prutter mm
Hej Helen
Har lige et par forskellige spørgsmål:
Hvorfor er hoppegynge bandlyst? Både min kæreste og jeg har siddet i hoppegynge som børn, hvilket vi iflg vores forældre var meget glade for og det har vi, så vidt vides, ikke taget skade af.. Jeg kan se på babysams webside, at de skriver at man kan benytte hoppegynge fra 6mdr. Det bliver vores søn snart og jeg havde tænkt at købe en sådan, medmindre selvfølgelig det er direkte skadeligt?
En helt anden ting er, at vores søn nu får grød til frokost og vi er så småt begyndt med noget kartoffel-gulerodsmos til aften. Indholdet i bleerne har som forventet ændret sig, men også hans prutter er begyndt at lugte, nærmest lidt råddent - er det normalt, eller tyder det på dårlig fordøjelse?
Han har afføring en gang i døgnet.
Og lige til sidst, når du skriver frugtmos som topping. Mener du så som dessert, eller blander man det i grøden? Og hvormeget må han få? Tror godt han kunne spise en del, hvis han fik lov :o)
På forhånd tak.
Hilsner fra Tine