Brev:
Savler meget, er det normalt?
7. august 2008
Alder:
2 år, 6 mdr.
Savler meget, er det normalt?
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål angående Johan, han er nu 2½ år gammel.
Han har altid savlet meget, og gør det stadig. Hvis han ikke har savlesmæk på, er hans trøje våd efter ½ time.
Jeg har bare tænkt at det går nok over, men syntes ikke det bliver bedre.
Nu tænkte jeg om det evt kan skyldes at han ikke trækker vejret ordentligt gennem næsen. Altså at han måske savler fordi han altid trækker vejret gennem munden???
Jeg ved godt at det måske ikke lyder som verdens største problem, men jeg synte det er synd for ham at han tit er våd på tøjet. Der er mange der giver en kommentar om det, og han forstår det jo nok nu.
Jeg kender ikke andre børn på hans alder der savler så meget, så tænkte på om det er normalt....
Kærlig hilsen
Lotte.