Brev:
Tænder der kommer sent
31. juli 2008
Alder:
14 mdr.
Tænder der kommer sent
Hej Helen
Tak for en god brevkasse:-)
Andreas er ved at være 14 måneder og der sker en hel masse nye ting lige nu. Dog har han endnu ikke fået tænder, og så vidt jeg kan se er der ikke rigtig nogen der lurer under overfladen. Er det normalt at de kommer så sent?
Vi har forhørt os lidt ved forældre på begge sider og de kan ikke huske at nogen af os fik tænder så sent.
Med venlig hilsen
Sine