Brev:
Spise græs, spise regnorme, solcreme
28. juli 2008
Alder:
12 mdr.
Spise græs, spise regnorme, solcreme
Hej Helen.
Mit 1. spg. går på græs, og hvor meget "over hende" vi behøver at være. Vi er jo rigtig meget ude nu, og Carolina spiser alt hvad hun kommer i nærheden af, græs, blomster, jord osv. Vi er om hende hele tiden, for at hun ikke skal spise det, og hun bliver jo rigtig sur når vi tager tingene fra hende. Vi fortæller altid hvorfor og giver hende noget andet at lege med, men det er jo ikke så interessant.
Hvad skal vi passe på med og hvad er ok at hun spiser (jeg ved min lillebror i sin tid spiste regnorme...og han har det jo fint ;-)
Så drejer det sig om solcreme, jeg ved ikke hvad du ved om det, men jeg kan jo prøve at spørge:-) Jeg bliver jo helt forvirret når jeg står nede i butikken. Jeg har altid selv brugt nivea solcreme og den de har til børn har også den højeste faktor (50). Men så har min mand læst en undersøgelse at mange solcremer slet ikke har den faktor der står. Jeg startede med at bruge Derma (25) til Carolina, da der jo ingen farlige stoffer er i, men den lugter simpelthen forfærdeligt og det gør niveas ikke.
Hvad mener du?
Med venlig hilsen
Charlotte