Brev:
Overnatning ude første gang
16. maj 2017
Alder:
10 mdr.
Overnatning ude første gang
Hej Helen,
Vi er inviteret til bryllup i Århus i midten af september. Da vi selv bor i KBH er det med overnatning.
Vores datter vil på det tidspunkt være 14 måneder.
Hun har altid nægtet både sut og flaske, hvorfor jeg stadig ammer. På nuværende tidspunkt to gange i døgnet - inden hun bliver lagt (ca. 19:30) og når vi selv går i seng (ca. 22:00).
Det er planen at bedsteforældrene skal passe hende den weekend brylluppet er, men vi vil gerne nå en prøve-weekend inden, da Århus er lidt langt væk.
Mine spørgsmål er som følger:
- Giver det mening med en prøveweekend?
- Har du nogle gode råd/holdning til hvor tæt på brylluppet den bør ligge?
- I forlængelse af ovenstående, hvornår og hvordan bør jeg stoppe med de to sidste amninger
På forhånd tak for din hjælp.
Venlig hilsen