Brev:
Mormors og morfars fødselsdag
6. april 2016
Alder:
2 år, 11 mdr.
Mormors og morfars fødselsdag
Hej Helen
Først, tak for dit svar ang. lillebror og det at han foretrækker at spise med gaffel. Tænker ikke at han har noget generelt "problem" med at røre ved ting og det går faktisk allerede bedre, men mange tak for dine tanker.
Nu til næste spørgsmål.
Mine forældre holder 60-års fødselsdag først på sommeren og vi skal selvfølgelig med. Vi har 2 drenge, som på dette tidspunkt er 6 og 3. Festen afholdes 30 minutters kørsel fra hvor vi bor og det er til aften (kl. 18). Min mand og jeg har altid værnet lidt omkring sovetider, da vi ikke mener der kommer noget godt ud af at bryde en rytme. Vi har fx. altid puttet ungerne til normal tid, uanset om det er hverdag eller nytårsaften.
Mine forældre, især min mor, ser rigtig gerne at vi bliver til festen slutter og har i den forbindelse sørget for et værelse på hotellet (hvor festen holdes), så vi kan putte drengene når de ikke kan mere. Vi sætter selvfølgelig pris på, at de gerne ser vi bliver til sidste dans og har tænkt på hvad vi kan gøre med drengene.
Min mand og jeg har snakket meget om det og er faktisk enige om, at han kører hjem med børnene når de ikke kan mere og senest kl. 21. Jeg bliver til festen og overnatter på hotellet sammen med min bror. Den løsning falder ikke i den bedste jord hos min mor, men det skal nok gå.
Hvad tænker du om det? Er vi for "sippede"?
Vi syntes jo bare det må give det samme, for vi vil ikke lade børnene sove på et hotelværelse uden én af os, uanset hvor god en babyalarm vi så måtte have og så mangler vi jo alligevel til festen.
Ser frem til at høre dine tanker
Lene