Brev:
Svært ved at min datter skal overnatte ude
17. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Svært ved at min datter skal overnatte ude
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål vedr. Min datter på 8 mdr. Som endnu ikke har overnattet hos andre - hun er faktisk kun blevet passet af hendes mormor en gang om dagen.
Mit dilemma er at jeg er blevet inviteret til en fødselsdag, hvilket betyder at min datter vil skulle overnatte hos sin mormor og morfar (jeg er tryg ved at hun skal være hos dem). Jeg vil gerne med til fødselsdagen, men samtidig har jeg svært ved at min datter skal sove ude - både fordi hun stadig ikke sover igennem om natten, fordi hun ikke altid vil spise så meget skemad samtidig med at jeg altid sidder en halv time hos hende, indtil hun er faldet i søvn. Samtidig sover hun også i samme rum som min kæreste og jeg.
Har du nogle gode råd der kan hjælpe mig på vej, så jeg får det bedre med at min datter overnatter ude? Kan jeg f.eks. Bede om at mormor og morfar sørger for de samme putteritualer?
Hvor gamle tænker du at det er optimalt at babyer er, før de overnatter ude hos andre?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Førstegangsmoderen