Brev:
Pasning - 5 mdr.
10. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Pasning - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg vil høre, om du kan gi et godt råd.
Vi har en søn på 5 mrd 1 uge. som er sammen med hans mormor hver Tirsdag.
Vi er inviteret i byen lørdag om 14 dage. og alle siger til os at hvis andre ligger ham i seng går det ud over hans nattesøvn. Hvilket så gør at jeg jo igen også vælger at blive hjemme. Og har ikke være uden siden jeg fødte.
Hilsen
En forvirret mor