Brev:
Pasning hos familien
21. januar 2015
Alder:
9 mdr.
Pasning hos familien
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål ifth pasning.
Jeg bryder mig ikke om at min lille pige på 9 mdr skal passes mere end en overnatning. Jeg vil gerne at hun er sammen med mig hver dag så længe hun stadig er lille.
Men jeg synes jeg får mange ”øjne” med på vejen, når jeg siger det. Jeg har en svigermor der gerne vil passe hende hele weekender, ind i mellem. Men indtil videre har jeg holdt fast i, at vi kan komme med hende lørdag morgen og hente hende igen søndag sidst på dagen.
Jeg ved godt at hun tilbyder det lige så meget for vores skyld. Men er der nogen gode råd ifht det med pasning, hvor længe det er okay alt efter alder?
Med venlig hilsen
Camilla