Brev:
Pasning første gang
1. september 2014
Alder:
7 mdr.
Pasning første gang
Kære Helen
Tak for din hjælp mht dagsplan, som vi nu arbejder videre med:)
Jeg skriver denne gang til dig, da vi gerne vil prøve at øve os i at få passer vores datter. Vi har ikke haft brug for det, og så må jeg indrømme at jeg ikke har haft lyst til at være så meget væk fra hende. Desuden har jeg også ammet en del, så det har ikke været så nemt.
Hun har kun været "passet" i 1-2 timer af farmor og farfar, og det gik helt fint. Hun er heller ikke blevet puttet af andre end os.
Nu kunne vi godt tænke os at prøve at være med nogle venner en aften sammen og prøve at få farmor og farfar til at give aftensmad, bad og evt putte til nat. Men det sidste er noget vi ikke er sikre på kan lade sig gøre, da hun stadig skal vugges (....)
Hvordan tror du det er bedst at gøre det, for både vores datter skal føle sig tryg og for at det bliver rart for farmor og farfar?
Vi har tænkt os at have dem med en aften herhjemme, hvor de kan se hvordan aftenrutinen foregår herhjemme. Og så tror jeg bare vi skal springe ud i det, har du nogle gode råd? Og er det for sent vi går igang med at overlade hende til andre? Hun skal jo også i daginstitution inden for det næste halve år.
Vi er ikke mere end 15 min væk på gåben hvis det skulle gå helt galt...:)
På forhånd tak,
Kærlig hilsen
Es mor og far
Ps hun bliver 8 måneder i næste uge