Brev:
Hvem kan passe?
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Hvem kan passe?
Hej igen Helen!
Jeg er blevet i tvivl om, hvem der kan passe vores skønne dreng, når den tid kommer - og han er større.
Det skal jo helst være nogle, han kan genkende og er tryg ved - og helst i hjemlige omgivelser, ja?
Men hvor "mange gange" skal han have set dem? Han ser kun sin farmor og farfar sjældent, få timer ad gangen (og disse timer er de mest ved bordet, mens han er på legetæppe på gulvet) Han har set dem cirka 7 gange nu, og jeg ser ingen tegn på genkendelse/glæde/tryghed endnu.
Er jeg pylret, når jeg ikke synes, at de kan passe ham endnu, eller?
Og hvordan gør vi når den tid kommer?
Hvis du kan fortælle lidt grundlæggende om pasning og sådan, ville jeg blive glad, tak :)