Brev:
De Bedsteforældre der!
27. august 2013
Alder:
7 mdr.
De Bedsteforældre der!
Hej Helen.
Nu hvor det er 2. gang jeg oplever min mave snurre sig sammen, må jeg lige høre dig om jeg er helt gal på den eller hvad ?
Min datter fra Januar 13' har været 220 % brystbarn, hun har sagt fra overfor flaske da vi prøvede det ved 3 måneders alderen og det har vi selvfølgelig accepteret - hun bruger heller ikke sut.
Nå men nu hvor vi kun ammer 1-2 gange om dagen er de kære bedste forældre jo virkelig kommet på banen, nu kan hun jo passes 4-5 timer af gangen.
Vi har nydt at min far og min mands mor er kommet og set hende og passet hende og haft hende med ude på tur osv, men nu vil de gud hjælpe mig have hende med hjem til dem selv, når de har deres faste ugedag !!!
ALT vendte sig i mig første gang min mands mor SAGDE (ikke spurgte) at hun ville have hende derhjemme! - Og så er jeg ''desværre'' af den natur at jeg bakke helt baglæns og får slet ikke lyst til at bruge hende :-( Hvilket selvfølgelig ikke skal ske. Jeg troede så at det var nogle følelser jeg fik fordi hun ret ofte (uden selv at vide det) går lidt over min grænse, jeg har ikke kunne finde ud af at sige noget til hende, da hun er ret meget følsom og i øvrigt mener jeg, at det må være min mands job.
Nå men idag skete det så igen, da det var morfar dag.... Og alt vendte sig i mig igen, jeg blev snerpet overfor dem og sendte dem faktisk ud af døren på en rigtig dårlig måde. Jeg ringede så efterfølgende til min far og sagde at jeg nok reagerede ret hurtigt og at jeg nok bare lige skulle vænne mig til tanken....
Men er det det? Skal jeg bare vænne mig til tanken om at min pige skal passes hjemme hos sine bedsteforældre fordi de gerne vil have det ?
Det skal siges at min mor gik bort for lidt over 2 år siden da jeg var 25 år - har jeg en form for seperationsangst overfor min datter?
Hilsen