Brev:
Passes om aftenen?
10. maj 2012
Alder:
7 mdr.
Passes om aftenen?
Hej Helen
Ja, jeg benytter mig godt af dig!
Nu er to af dine bøger også købt, "mad & børn" og "børn & søvn" dejligt med nogle gode vejledende bøger, og at man kan lære hele tiden.
Har et spm. omkring vi skal have passet vores datter om aftenen for første gang her starten af juni. Hun tager ikke sutteflaske (vi prøvede på et tidspunkt da hun var fem mdr. med vand og det gik ok, vores læge sagde vi ikke skulle gøre det, da hun indtil videre ikke ville bruge suttteflaske, så var der ingen grund til at begynde og give hende den nu). Ja og sut bruger hun heller ikke.
Jeg plejer og amme hende omkring kl. 20-21 når hun skal puttes og falder ofte i søvn ved mit bryst, så kan det overhovedet erstattes sf nogen andre?
Jeg er lige om hjørnet, så muligheden er selvfølgelig jeg kommer når hun skal puttes og så går jeg igen når hun sover.
Selvfølgelig synes jeg det kunne være rigtig dejligt og komme ud en aften, imens hendes bedsteforældre passer :-) Men jeg føler bare ikke der er så mange muligheder.
Modermælkerstatning kan hun ikke lide, og malke ud synes jeg ikke fungere, så er det andet man kan give hende?
Malene :-)