Brev:
Pasning vs amning ...
9. september 2010
Alder:
8 mdr.
Pasning vs amning ...
Hej Helen..
Jeg vil gerne overraske min kæreste med en hygge eftermiddag/aften på hans fødselsdag om tre uger - har allieret mig med mormor, så hun kan passe Line fra om eftermiddagen (hun har passet hende nogle gange før et par timer om dagen og det er gået fint)..
Nu er det jo bare at jeg ammer før aftenputningen.. og hun vil slet ikk ha flaske el mme- er det mon ok at hun ikke får mælk før vi er hjemme igen senest kl 22?? Eller hvad dulen gør jeg -vil bare så gerne vi lige kan have en lille kærestetur, men lille damen er jo vant til at ha mor hos sig:-/
Min mor skal nok klare det hun er stille og rolig, så der er ingen bekymring der.... men jeg vil heller ikke at det er noget skidt for Line
Kærlig hilsen
Camilla