Brev:
Overnatning hos mormor
1. marts 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Overnatning hos mormor
Hej Helen!
Frederik er nu 2 år og 2 måneder. Han har et tæt og godt forhold til sin mormor, som han ser jævnligt. Hans strorebror sover engang i mellem hjemme hos mormor. Nu begynder Frederik at snakke om, at han også vil sove hjemme ved mormor.
Umiddelbart synes jeg, det er lidt tidligt, men er det fordi, jeg ikke er helt objektiv, når det nu er min egen lille Frederik? Vil han med den alder han har nu, kunne have glæde af/godt af at overnatte hos mormor, der bor en lille times kørsel herfra?
Med venlig hilsen
Frederiks mor