Brev:
Rund fødselsdag og pasning - 7 mdr.
5. juni 2009
Alder:
7 mdr.
Rund fødselsdag og pasning - 7 mdr.
Kære Helen
Tak for dit sidste svar, og jeg er ked af, at jeg allerede har et nyt spørgsmål til dig. Men vores børn skal passes, og da jeg jo stadig ammer vores datter, har jeg lige brug for at vende det med dig.
Svigermor fylder 60, så jeg er jo næsten nød til at tage med til festen, og det er mine forældre, der skal passe børnene, og det er jeg helt tryg ved. De kender dem godt, og det hjemme ved os, og jeg ved, at de vil ringe, hvis der bliver brug for det. Festen holdes ca 20 min fra, hvor vi bor, så jeg kan være hjemme rimelig hurtigt. Min datter vil være 8 mdr, når de skal passe hende.
Vores datter bliver nu puttet i sin egen seng på sit værelse omkring 19-19.30, hun bliver ammet inden, og kommer så ned i sengen, hvor hun ligger ca en halv time, inden hun sover. Så vågner hun omkring midnat for at få noget at spise igen, og der kan jeg jo sagtens være hjemme igen. Jeg er mere bekymret for den amning, inden hun skal sove. Hun spiser ikke ret meget til aften og har aldrig fået flaske, så hvad tænker du om det? Hvordan griber vi det ”bedst an” eller tror du, jeg skal blive hjemme, til hun er ”ammet af” til natten ?
Vores datter falder som regel i søvn på maven, vender sig selv derom, men kan ikke altid komme tilbage igen, men kalder så på os. Skal jeg vende hende, når hun sover, så hun ligger på ryggen, jeg tænker i forhold til vuggedød ?
På forhånd tak.
Venlig hilsen Rikke