Brev:
Pasning når han forsat ammes
4. juni 2009
Alder:
8 mdr.
Pasning når han forsat ammes
Hej Helen,
William bliver stadig ammet og det er vi begge glade for. Det har dog betydet at han ikke er blevet passet overhovedet, da det har været umuligt for os at få ham til at tage sutteflaske. Nu har vi så fundet ud af at han bare ikke kan lide mme, så hvis han tilbydes vælling eller sødmælk i flasken er der ingen problemer.
Vil så lige høre om det er ok at min mor tilbyder ham det hvis hun skal passe ham. Lige nu ammes han aften, sen aften og tidlig morgen. Skal lige nævne at vore pasningsbehov er meget lille så det vil være ganske få gange at der er behov for denne ordning inden han fylder 1 år og ikke længere har samme behov for mælk og jeg nok stopper amningen ..