Brev:
Pasning - 7 mdr.
29. april 2009
Alder:
7 mdr.
Pasning - 7 mdr.
Hej helen,
Vores dreng er nu 7 og en halv måned. Jeg følger nogenlunde den plan du har givet mig og det går rigtigt fint med måltiderne. Derudover ammer jeg morgen, middag, aften og sen aften.
William er endnu ikke blevet passet af andre end manden et par timer mens jeg har handlet osv, men ellers er det meget mig der tager mig af ham, da manden har travlt med arbejde, hvilket er en klar prioritering lige nu som vi har aftalt og som kun er i en forholdsvis kort periode.
Nu er det sådan at vi er blevet inviteret til 30 års fødselsdag næste måned hvor William vil være 8 mdr. Har indtil nu afvist at være væk fra William om aftenen pga amning, men jeg kunne egentlig godt tænke mig en friaften. Vi ville være afsted fra kl. 17.00 og så ville jeg komme hjem til hans sene amning kl. 23.00. Det betyder jo så at han skal undvære amning aften hvor han skal puttes.
Indtil videre har han overhovedet ikke prøvet at få sutteflaske, så jeg synes egentlig at det er en dårlig ide at begynde med den nu. Han drikker fint af kop så han kunne måske bare få lidt mælk i en kop eller? Min mor har sagt at han meget gerne vil passe og vi har aftalt at hun kommer en aften for at se lidt hvordan vores rutiner er om aftenen med bad, putning osv.
William kender min mor godt og hun har også haft ham et par timer selv om dagen hvor jeg har ordnet have udenfor osv. Det der nok bekymre mig mest er hvordan det skal fungere når jeg ikke er der til at amme ham.
Har du lidt råd?