Brev:
Mit barnebarn er tågænger
4. marts 2009
Alder:
10 mdr.
Mit barnebarn er tågænger
Kære Helen
Mit barnebarn på 10,6 mdr. har i rigtig lang tid gået oppe på tåspidserne. Hun kan kun gå, når vi holder hende under armene og er ikke begyndt at kravle endnu.
Skal vi bare tage det med ro eller skal pigen have lidt hjælp til at få fødderne i gulvet med lidt fysioterapi f.eks.
Med venlig hilsen
Winnie