Brev:
Vælger brystet fra
27. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Vælger brystet fra
Hej Helen
Tak for dine svar ang. Luna og det at sove på eget værelse, det går rigtig godt. Jeg bliver dog allerede nødt til at spørge dig til råds igen.
Jeg tror Luna er ved at vælge amningen fra. Når jeg tilbyder brystet tager hun 3 -4 sug og så vender hun sig begynder at tale og kravle væk, jeg forsøger at lægger hendes hoved hen igen, men vender sig.
7.00 tilbyder bryst men vælger det fra
7.30 grød lavet på mme eller en / bolle med smør/ost, drikker kold mme af kop ca ½ dl.
Formiddag får hun frugt/grønt og nu surmælksprodukter, vand til.
Lur
12.00 Frokost bondebrød med pålæg, grønt, vand.
Eftermiddag frugt og surmælksprodukt, vand.
Ammes og læggers til eftermiddags lur (her vil hun gerne tage bryst)
18.30 Aftensmad, det samme som os + grønssagsmos, kold mme af kop. Hvis vi ikke har mme får hun sødmælk.
20.30 tilbydes bryst, men er også begyndt at vælge det fra. Kravler og tumler, som om hun lige skal have det sidste krudt brændt af inden hun skal sove.
Skal jeg stoppe med at amme?
Hvis jeg stopper/ Luna vælger amningen fra, får hun så nok mælk.
Skal jeg give hende sutteflaske (det har hun aldrig fået)
Skal jeg give hende mme eller komælk?
På forhånd tak for hjælpen
Line