Brev:
Amning og udtrapning
25. juli 2008
Alder:
5 mdr.
Amning og udtrapning
Kære Helen
Så melder sig et nyt spørgsmål. Det går fint med grøden. Hun får 2 x om dagen stadigvæk. Prøvede nogle gange med topping (frugt/bær til middag og lidt grøntsag til aften) hun reagerede dog med et langt grådanfald og for os at se mavekneb, så holder vi lidt pause med igen.
Med hensyn til aftenamning tror jeg du misforstod mit spørgsmål sidst :) - var ikke for at få hende til at sove længere, for kan vi vist ikke forlange bedre end hun gør, men for at jeg blev mere uafhængig. Og netop det handler mit spørgsmål om.
Omkring udtrapning af amning. Bliver nødt til allerede nu at planlægge frem i tiden, da jeg skal starte arbejde til oktober og Tilde skal gå hjemme med farmand i 1½ måned.
Har forsøgt med flaske til natten, men hun vil ikke tage den. Hun tager flasken fint nok med alm vand og med min mælk, men ved MME bliver hun ked af det og spytter det simpelthen ud.
Skal vi fortsætte med at prøve?
Kunne vi evt. "blande" MM og MME til at starte med?
Det er vel også muligt at udtrappe amning uden flaske?
Savner lige et par gode råd..
Stine