Brev:
Ammestop når mor begynder arbejde
20. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Ammestop når mor begynder arbejde
Hej Helen.
Jeg er lige lidt i tvivl om nogle ting jeg håber du kan hjælpe mig med. Simone bliver 10 mdr. her om 3 dage og jeg ammer hende 2 gange dagligt (er stoppet med nr 3 amning for 2 uger siden det var den om formiddagen fordi hun ikke gad drikke).
Jeg skal starte arbejde om 3 uger så inden da vil jeg stoppe den amning jeg nu giver lidt over middag MEN MEN mit problem er at Simone faktisk heller ikke rigtig gider at få bryst til puttetid om aftenen hun drikker lige i 10 sek så ligger hun der og snakker og ja jeg prøver til nogle gange og så bliver hun sur, men jeg tilbyder troligt hver aften...men det er jo et problem når jeg starter arbejde for så får hun jo intet ....
Lige nu tager hun en stor tår til middag og jeg putter så mme i hendes havregrød om morgenen og der bruger jeg ca 180 ml og så drikker hun ok med ko mælk men ikke overvældende ....så sammenlagt lige nu er jeg vel på det hun skal indtage .....har tænkt at jeg bare kunne stoppe den til puttetid, det ville jo være en nem måde at få den væk på, når hun ikke er interesset, men så får hun intet bryst når jeg starter arbejde.
Jeg vil ikke til at give tidlig morgen inden jeg kører på arbejde for så sover hun ikke igen. Tænker at hun måske automatisk vil have igen om aftenen når hun ikke får middag og oveni skal undvære mig hele dagen.....hvad tænker du????
Eller skal jeg bare stoppe den om aftenen og så blande mme med komælk som hun kan drikke af og så mme i havregrøden hun er jo næsten 11 mdr når jeg starter arbejde???
Håber du kan hjælpe mig.
Hejsa fra Charlotte