Brev:
Hvor meget skal han sove? - 0 mdr.
12. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Hvor meget skal han sove? - 0 mdr.
Hej Helen..
Vores lille nyfødte dreng som er blot 4 døgn gammel sover rigtig meget synes vi...
Så vores spørgsmål går på hvor meget skal han egentlig sove?
En døgnrytme for vores søn kunne se sådanne ud;
kl. 03:45 Han vækkes og vi ammer i næsten 1,5 timer (ikke intens amning) Han sover kl. ca 6 og vækkes igen kl 11:45.
Her spiser han i ca. 1 time og falder i søvn omkring kl. 13:30 hvor han sover indtil kl. 19:30 hvor vi vækker ham for at spise igen...
Så er han lige faldet i søvn her kl. 21:30 og ville kunne sove til kl. 6 i morgen tidlig...
Sover han for meget?
Med venlig hilsen
De bekymrede forældre