Brev:
Kamp mellem sult og søvnighed
10. juni 2008
Alder:
1 mdr.
Kamp mellem sult og søvnighed
Hej Helen,
Rasmus på 7 uger kæmper mellem sulten og søvnigheden. Han er nu gået over til at skulle have mad fra begge bryster, hvor han før kunne nøjes med et pr. måltid.
Problemet er, at han falder i søvn, når han er færdig med det ene bryst. Og det er ikke hver gang, jeg kan vække ham igen. Resultatet er, at han bliver sulten igen en times tid efter igen. Især ærgerligt om natten!
Hvad gør man - hvordan holder man liv i ham, så han kan få mad nok? Jeg aer og kilder hænder og kinder, men lige meget hjælper det.
Med venlig hilsen
Lene