Brev:
Amningen giver stadig problemer
9. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Amningen giver stadig problemer
Kære Helen
Amningen bliver ved med at drille mig. Så jeg håber sådan du har et godt Råd. Der ER stadig strejke og jeg kan ikke rigtig finde noget der hjælper I babybogen.
Jeg ved ikke hvad der er galt om det er luft i maven. Men Anna spiser 2 sek og Så bliver hun ked af det. Så prøver jeg at ligge hende til igen, det virker ikke. Hun stopper kun med at græde, hvis jeg Sætter hende på numsen og holder hende over min ene hånd og klapper hende på ryggen med den anden. Når jeg ligger hende til igen starter det forfra, så hun får ikke ret meget mad på den måde. Så har jeg prøvet at ligge hende til at sove men det vil hun ikke, sikkert fordi hun stadig ER sulten
Så har jeg prøvet og lave en flaske til hende I håb om det var bedre, men den spiser hun kun 40 ml af. Ved ikke om det er fordi hun er begyndt og syntes det smager grimt, da hun ikke har spist det op de gange vi har prøvet og give hende en flaske. Hun for max. en flaske hver anden dag.
Jeg har taget alt tøjet af hende, så hun kun ligger i sin ble med en stofble over. OG Hun har ikke Rød numse der kan genere hende. Hun har noget Rødt udslet på halsen og overkroppen lidt små Røde skjolder og lidt knopper Så jeg Går ud fra det ER hormonknopper og ikke har noget og gøre med hun græder når jeg prøver at give hende mad. Der ER faktisk kun 1 amning ud af 8-9 stk. Der går nogenlunde hvor hun ikke græder efter et kort øjeblik og det ER den om natten. Der begynder hun først og lave flitsbue efter 10-15 min.
Kærlig hilsen
Lene