Brev:
Stop amning - 5 mdr.
9. juni 2008
Alder:
5 mdr.
Stop amning - 5 mdr.
Hej Helen.
Min datter er godt 5 mdr, og jeg synes ikke rigtig hun gider det amning mere.. Om natten, og når hun skal puttes om aftenen er det ikke noget problem, men i løbet af dagen, har hun svært ved at koncentrere sig om det, og jeg føler ikke at hun får særlig meget ved de måltider.
Hendes måltider ser således ud:
Tidlig morgen, ammes
Formiddag, ammes
Grød til middag
Eftermiddag, ammes
Grød ca 1730
ca 1930 ammes og puttes
ca 2330 ammes
Vågner 1 gang hver nat og ammes
Hun er også begyndt engang imellem at vågne 2 gange om natten, hvilket hun aldrig har gjort før, så jeg tænker om det kan betyde hun ikke får nok.
Jeg er også ved selv at være godt træt af det amning, da jeg føler det er en kamp hver gang. Jeg kunne godt tænke mig at trappe ud af det.
Hvordan gør jeg, og hvad skal hun have istedet??
Hvornår begynder man at give grød 3 gange om dagen??
Mht sutteflaske er det aldrig noget hun har brugt. Vi har prøvet nogle enkelte gange, hvor det ikke har haft interesse.
Med venlig hilsen
Dorte