Brev:
Ingen amning kl 24 - 06!?
2. juni 2008
Alder:
7 mdr.
Ingen amning kl 24 - 06!?
Hej Helen
Tak for dit svar d. 31.5. mht måltider og det med, at Aliah ikke helt kan styre tandsættet:)
Du skriver i foderplanen, at jeg evt kan la´være med at amme ml 24 og 06, men hvordan kommer man egentlig dertil?
Hun har i lang tid haft én eller to opvågninger pr. nat, men vågner nu i hvert fald 3 gange pr nat. Når hun vågner om natten vil hun ikke nøjes med at blive puttet eller en tår vand. Heller ikke med det nyindførte 4. måltid..
Håber du har et tip.
Sine