Brev:
Tilbyde vand i stedet for natamning? - 7 mdr.
29. maj 2008
Alder:
7 mdr.
Tilbyde vand i stedet for natamning? - 7 mdr.
Hej igen.
Glemte lige et spørgsmål, så skriver lige igen. Hun bliver også ammet kl 3.00, så hun får flaske kl 22, hvor jeg går i seng, så jeg ikke bliver vækket 30-60 min efter at være faldet i søvn. Hun sover altså 5 timer der, hvilket vi er rigtig glade for, men nu hvor hun er 7 mdr snart, kan vi så forlange at hun sover mere end de 5 timer sammenhængende og hvordan forlænger vi det bedst, hvis vi f.eks gerne ville trække "morgen" måltidet til kl 4-4.30 måske?
Hun vågner nemlig i øjeblikket omkring kl 02.40 og så trækker jeg den til kl 3.00 før hun får noget... er det vand jeg skal tilbyde eller er det ok at hun er sulten her?
Venlig hilsen Lisbeth