Brev:
Tager ikke på af amning
26. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Tager ikke på af amning
Kære Helen
Tak for dit sidste svar! Jeg må dog allerede vende tilbage!
Vi har prøvet at give lillebror flaske på alle mulige og umulige måder og med modermælkserstatning (sødet og usødet) og modermælk, men desværre uden held. Vi har også forsøgt med kop, men med samme resultat. Sutten vil han heller ikke have i munden.
Jeg føler, jeg får mindre og mindre mælk! Før var det kun om aftenen, jeg kunne se, at der ikke var nok mælk, til han kunne blive mæt af et "måltid". Nu er det ofte hele dagen!
Han spiser helst hver anden time i løbet af dagen og så gerne hele aftenen.
Om natten spiser han oftest kun én gang (spiser kl. ca. 23, 5 og 7), men nogle gange også hver anden time. Der er ikke nogen rytme i hans søvn om dagen endnu. Han sover typisk 1 time ad gangen og vågner så for at spise og leger eller sover videre.
Vi vejede ham på vores egen vægt, da han blev 3 måneder - han vejede 6,9 kg (4 kg ved fødslen). Nu, næsten 3 uger efter, vejer han 6,5 kg (vejet på samme vægt). Så i følge vores vægt har han tabt sig! Er det ok?
Jeg vil meget gerne høre dine tanker om vores situation.
Venlig hilsen
Tina