Brev:
Så røg appetitten...
15. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Så røg appetitten...
Kære Helen
Ja, man skal åbenbart ikke være for kæk og konstatere at "nu kører det" :o)
Efter lige at have sendt et par spørgsmål om fast rytme med udgangspunkt i en tøs, der trivedes, så er appetitten tilsyneladende røget sig en tur.
Indtil for tre dage siden blev hun ammet på nær til putning, hvor hun spiste af flaske med stor appetit. Men så fik både hun og jeg influenza. Jeg var vist hårdest ramt - ganske vist bare en enkelt dag. Men det var tydeligt, at hun heller ikke var helt godt tilpas. Og så sagde hun ellers nej tak til bryst og har i stedet fået flaske uden at spise særligt store mængder. For det meste vel omkring 100 ml, men nogle gange mindre. (Hun spiser ca. hver tredie time)
Jeg har for at holde mælkeproduktionen i gang pumpet ud, men samtidig været superfrustreret over at opleve hende konsekvent begynde at græde, når hun blev lagt til. Hun virker ellers til at være helt ovenpå igen. Pludrer, mosler, griner, hopper og sover som hun plejer. Hun gider bare ikke spise...
Er der noget, jeg kan gøre anderledes eller i hvert fald ikke skal gøre? Er så bange for at presse hende eller komme ind i et mønster, hvor hun oplever det at spise som noget dårligt. Men hun skal jo også have noget indenbords.
Kærlig hilsen