Brev:
Vil ikke sove og vil have bryst hele tiden
15. maj 2008
Alder:
1 mdr.
Vil ikke sove og vil have bryst hele tiden
Hej Helen.
Min kone og jeg har en søn på 12 dage. De første dage gik fint med både amning og søvn men de sidste to dage har voldt os lidt problemer. Han er blevet snottet og vi har prøvet med saltvand og sugeballon (hvis mundstykke i øvrigt er for stort til så små næsebor - hvad gør man så??) men det hjælper ikke rigtigt. Han spiser utroligt meget og kan kun falde i søvn ved mors bryst hvorefter han vågner igen når brystet spyttes ud.
Han har idag kun sovet 2 gange en halv time hvorefter han vågner og vil have bryst. Vi har prøvet med sut men det gider han ikke. Vi har også prøvet med lidt vand og sukkervand men han er simpelthen overtræt og vil ikke sove. sådan har det været i to dage nu. Han falder så tilsidst i søvn men sover uroligt og virker utryg. Håber du kan hjælpe os med at hjælpe ham....
Med venlig hilsen
Mads