Brev:
Vil det ødelægge amningen at få flaske en gang om ugen?
14. maj 2008
Alder:
2 mdr.
Vil det ødelægge amningen at få flaske en gang om ugen?
Hej Helen.
Jeg har en dejlig dreng på godt 9 uger, som trives fint. Jeg ammer ham fuldt ud og mit ammeforløb har været rigtig godt uden nogle problemer.
I løbet af det næste stykke tid begynder jeg at tage kørekort, hvilket jo betyder at lillemanden og far skal være alene hjemme nogle timer en aften om ugen, hvor jeg skal til teori fra 18.30 til 20.30
Jeg regner med at "fodre ham af" inden jeg tager afsted, men som hans spiserytme er, vil han ikke kunne vente med næste måltid til jeg kommer hjem.
Jeg har i de sidste par uger forsøgt at malke ud, men det vil ikke rigtig lykkedes og begyndte at stresse mig lidt, så mit spørgsmål er om det kan ødelægge amningen at han får en flaske MME den ene gang om ugen?
På forhånd tak
Tine