Brev:
Amning og supplement med flaske
8. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Amning og supplement med flaske
Hej igen Helen
Jeg bliver vist nødt til at revidere mine spørgsmål som jeg har sendt til dig.
Situationen har ændret sig lidt. Det virker som om jeg i nat har fået øget min mælkemængde lidt. Alexander har faktisk hele morgen/formiddag ammet næsten uafbrudt og jeg hører heldigvis lidt flere synkelyde og der er jævnligt mælk i mundevigen når han slipper.
Dog kommer synkelydende faktisk kun i starten og så hører jeg dem ikke så meget mere, er det normalt? Får han så stadig?
Jeg tilbyder stadig begge bryster og han spiser gladligt, men jeg har stadig ikke helt nok til ham for han er meget urolig efter et stykke tid og jeg er der nødt til at give ham erstatning som han tager ca. 40 ml af for at han kan falde til ro og sove lidt.
Jeg tænker at eftersom han kun kan tage de 40 ml nu fremfor de 80 ml før må han jo alligevel få en del hos mig selvom det måske ikke føles sådan for mig?
Er det forkert at tilbyde erstatningen bagefter? - Skal jeg kæmpe videre og ligge ham til og håbe at han derved kan øge mælkemængden hurtigere?
Jeg må jo indrømme at jeg er så uhyggeligt bange for at jeg ikke giver ham nok mælk fra mig og føler mig derfor tvunget til at tilbyde erstatningen også.
Jeg håber du kan hitte rede i alle mine spørgsmål nu jeg har sendt to breve til dig, men ved gud, amning er altså ikke helt let :-)
Hilsen
Camilla