Brev:
Gråd ved aftenamning
8. maj 2008
Alder:
1 mdr.
Gråd ved aftenamning
Kære netsundhedsplejerske
Min datter på 6 uger har den sidste ugestid været meget pyldret om aftenen, og når hun bliver lagt til brystet sutter hun lystigt, men med små mellemrum slipper hun brystvorten og græder som om, hun er decideret ulykkelig med nedadvendte mundvige.. Det lyder anderledes end hendes sult-gråd, synes jeg. Hun larmer også meget, når hun bliver ammet om aftenen, mosler og grynter og arbejder hårdt! Hun bliver rød i hovedet, borer sig ind i brystet og græder..
I aftes hjalp intet! Men min mand gik så en tur med hende i barnevognen ved 22-tiden, hvor hun faldt i søvn og sov til kl. 05.
Mon det er pga. min mælk? Hun spiser fint alle andre tidspunkter, men det er som om, at det smager anderledes ved aftensmadtid, eller hvad pokker kan det være?
Venlig hilsen
Anne Mette