Brev:
Vand i varmen?
7. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Vand i varmen?
Hej.
Nu er det blevet sommer og varmt. Jeg vil hører om min datter får nok væske ved at blive ammet eller om hun skal have lidt vand. Min datter er 3 måneder.
Hilsen Signe