Brev:
Amning i en time. Er det normalt?
23. april 2008
Alder:
1 mdr.
Amning i en time. Er det normalt?
Hej Helen.
Min søn på 3 uger vil gerne ammes i en time ad gangen. Han spiser hver 3-4 time i dagstimerne og om natten vågner han efter 6 timers søvn og skal have mad. Der vare det kun en ½ time. Jeg giver mælk fra begge bryster når jeg ammer.
Nogle dage bliver jeg nødt til at give ham ekstra modermælks erstatning. ca. 30-80 ml. om dagen.
Høre fra andre nybagte mødre at de kun ammer 10 min ad gangen og så sover deres barn i 2 timer.
Er det normalt at side så længe og amme? eller er det fordi jeg ikke har nok mælk?
Marianne