Brev:
Kan jeg rejse fra mit barn
23. april 2008
Alder:
0 mdr.
Kan jeg rejse fra mit barn
Hej,
Jeg har en søn som er nu 3 uger gammel. Jeg er nu på barsel og mit arbejde har spurgt mig om jeg kunne rejse 24 timer vaek fra min søn for en opgave i juni. Jeg ammer og på dette tidspunkt skal min søn vaere 2 ½ måneder gammel. Jeg har tænkt mig at pumpe min mælk så min mand kan tage sig af ham i denne periode.
Tror du det kan lade sig gøre? Kan jeg pumpe så meget mælk? Hvornår skal jeg gøre det, når man tænker at han i mellem også skal spise inden jeg rejser? Kan jeg få så meget mælk?
Jeg ville være rigtig glade hvis jeg kunne høre om du synes det er fornuftigt at rejse.
Mange tak i forhånd
Med venlig hilsen
Sophie