Brev:
Udskiftning af sølvfyldninger og amning
19. april 2008
Alder:
8 mdr.
Udskiftning af sølvfyldninger og amning
Hej Helen
Jeg har lige et kort spørgsmål. Om et par uger skal jeg til tandlægen og have udskiftet nogle sølvfyldninger. Nu er jeg imidlertid blevet lidt bekymret for om det kan få konsekvenser for min søn da jeg stadig ammer og har tænkt mig at blive ved med det til han er ca 1 år.
De stumper som jeg evt. vil komme til at sluge under behandlingen, kan det have indflydelse på en ny graviditet?
Mange hilsner
NJT