Brev:
Mælk nok? - 2 mdr.
18. april 2008
Alder:
2 mdr.
Mælk nok? - 2 mdr.
Kære Helen
Jeg har en dejlig dreng, Sylvester, på 9 uger. Han har fra starten været god til at blive lagt til, har spist hurtigt - vi kommer sjældent over et kvarter - og har meget præcist sagt fra, når han var mæt, så jeg ikke var i tvivl om, at nu havde han fået nok. Indtil nu har han ganske få gange haft lyst til bryst nummer to.
Men de seneste dage virker det som om, han ikke bliver mæt af det ene bryst mere. Han tager ivrigt nummer to, tømmer også det og er iøvrigt klar til at spise igen efter 1½-2 timer mod de hidtidige hver 3.-4. time. Samtidig har jeg bemærket, at mine bryster ikke længere virker fyldte, men tværtimod virker bløde og "halvtomme" hele tiden. Kan min mælkeproduktion være faldet drastisk fra den ene dag til den anden? Jeg synes, jeg får hvilet nok, spiser rimeligt og sundt, drikker meget og iøvrigt ikke er stresset.
Han sover stadig godt om natten og spiser kun hver 4. time, men napper så gerne begge bryster. Om dagen går der så nu kun ca. 2 timer og veksler mellem kun det ene bryst eller begge bryster.
Mange hilsner
Heidi