Brev:
Vil ikke ammes mere - 3 mdr.
15. april 2008
Alder:
3 mdr.
Vil ikke ammes mere - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en dejlig lille pige på snart 4 mdr. (født d. 25/12).
Alt har bare gået super godt, hun er for det meste glad og tilfreds og sover fint om natten.
Men her den sidste uges tid gider hun ikke rigtigt spise ved mig længere. Først tager hun fint fat og spiser lidt, men så begynder hun at ligge uroligt, flytter hovedet og græder, jeg tager hende så væk, men så bliver hun rigtigt sur, ligger hende til igen og sådan fortsætter det.
Hun er også mere pylret end hun plejer at være.
Den anden aften prøvede jeg at give hende lidt modermælkerstatning og der spiste hun fint og meget 170 ml.
Hvad kan grunden være siden at hun godt vil spise af en flaske og ikke ved mig? Jeg mener at jeg har mælk nok.
Har overvejet lidt at stoppe med at amme, da det ikke længere er noget vi nyder, men bare en træls kamp, som vi skal igennem.
Venlig hilsen
Maria