Brev:
Amning og ønske om nr. to
11. april 2008
Alder:
10 mdr.
Amning og ønske om nr. to
Hej Helen!
Måske du kan hjælpe mig ved at komme med dit synspunkt og mening om følgende:
Jeg ammer vores datter på snart 1 år, og mit ønske er at amme til hun i hvert fald er 1 år, men måske også længere, hvis hun vil … jeg er mega skruk og vil også vildt gerne være gravid, men amningen gør, at jeg absolut ikke har regelmæssige cykluser. Den første mens kom den 3. Januar, altså da Katrine var 7 måneder, nr. 2 viste sig først den 3. Marts og den 3. Har endnu ikke vist sig endnu.
Da jeg godt kunne tænke mig at blive gravid nu ærgrer det mig, mine cykluser endnu ikke er regelmæssige. Sidst gik der lang tid, inden der var bid med Katrine … nu skal jeg nok komme til mit spørgsmål/pionte:
Hvis du var mig, ville du så fortsætte med at amme efter 1 års fødselsdagen og håbe, at cyklus bliver regelmæssig eller vil du trappe ned (ammer 2 gange om dagen) og stoppe hurtigt efter i håb om, at cyklus bliver regelmæssig? Amningen har betydet meget for mig, og jeg ammede stort set fuldt ud de første 6 måneder …
Kom med dine tanker.
På forhånd tak